Tema: Re: Huawei plansete
Autorius: Alcotraz
Data: 2015-09-29 17:12:02
On 9/29/2015 16:57, Caponi wrote:
> 1. Zaidimai NERA "nedidelis poreikis" ir speju, kad butent su zaidimais
> sitam daikte galima tiketis problemu (aisku, apie visokius loginius
> pastumdymus nesneku).
> 2. Raiska kaip 10" aparatui ypac nezavi, kaip ir 1GB RAM - zinoma,
> naudotis galima, bet siaip dienai jau noretus FHD raiskos ir bent 2GB RAM.
> 3. Mano galva ziaurus minusas yra Huawei skinas (jei sitoj plansetej
> toks, kaip ant ju telefonu), tiesa, tikriausiai tai dalinai sutvarkoma
> su papildomais launcheriais.
> 4. Pliusas yra 4G, jei tai reikalinga

> [...]

Dekui uz nuomone. Del zaidimu netiksliai issireiskiau, neturejau omeny
naujausiu, daug sverianciu ir pns. Tiesiog buvo idomu kiek tokia
planshete gali patempt, dabar jau mazdaug aisku. O bet taciau, jei
vistik uz si daikta galima gaut bent 200 euru, manau reikes paieskot
zmogaus, kuriam jis reikalingesnis nei man siuo metu. Dekui dar kart

---