Tema: Re: Huawei plansete
Autorius: svyt
Data: 2015-10-02 09:12:25
Mano galaxi 6.3 mega, tai jau 2 metai kaip atstoja ir kompa ir
 telefona. Su plansete daug patogiau nei su kompu landziot po
 interneta. Ir siaip malonesnis daiktas- nekaista, neuzia, gali
 det ant lovos be baimes kad perkais, ar gamtoj kad prilys dulkiu,
 smelio.
ekrano dydis priklauso nuo akiu, man patinka smulkus
 sriftas, tai tinklapius net staciai pilnus a5idarineju, siaip
 reik rinktis kad pavertus sonu butu paciam komfortiska skaityt
 interneto tinklapius, cia kiekvienam individualiai gali buti, tad
 ir dydis individualiai. Rinktis geriau maziausia is tu kur jau
 normaliai iseina skaityt teksta.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----