Tema: Re: Huawei plansete
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-29 16:57:00
1. Zaidimai NERA "nedidelis poreikis" ir speju, kad butent su zaidimais
sitam daikte galima tiketis problemu (aisku, apie visokius loginius
pastumdymus nesneku).
2. Raiska kaip 10" aparatui ypac nezavi, kaip ir 1GB RAM - zinoma, naudotis
galima, bet siaip dienai jau noretus FHD raiskos ir bent 2GB RAM.
3. Mano galva ziaurus minusas yra Huawei skinas (jei sitoj plansetej toks,
kaip ant ju telefonu), tiesa, tikriausiai tai dalinai sutvarkoma su
papildomais launcheriais.
4. Pliusas yra 4G, jei tai reikalinga

Apibendrinant - is esmes tai pradinio lygio daiktas su 4G, kurio tikrai
pakaks filmams, nesunkiam browsinimui (del RAM kiekio komfortiskai
nepanarsysi vienu metu atsidarydamas kelis ar keliolika puslapiu) ir
paprastiem zaidimukam.
Norint daugiau ir tikslesnes info pasigooglink, nes apie naudojimosi
ypatumus ir realu plansetes veikimo "sklanduma" skaiciukai nieko nepasako.

Del pardavimo, tai speciau, kad radus klienta, kuriam reikia 4G ir pakaks
nasumo (skaiciuku specifikacijose), bent 200 Eur galima gaut...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/