Tema: Re:Huawei plansete
Autorius: svyt
Data: 2015-09-29 20:25:11
Tai bandyk parduot, jei negausi kiek noretusi pasilik sau,
 minetiem reikalavimam daugiau nei butina. Plansetemis mano
 patirties reikalavimai kur kas kuklesni, vistiek super duper
 zaidimai neis, beto nepatogu juos zaist, as is esmes tik
 sachmatus ir preferansa turiu. 10 langu atsidaryt kazkaip
 atminties nepritruksta, jos pritruksta norint priinstaliuot daug
 programu, kazkaip idiotiskai tai realizuota, negali turet
 programu atsargai, jei nenaudoji turi trint nes naujos netilps.
 Jei atminties daugiau, vistiek i tai atsitrenkiu suinstaliaves
 kokias 50 programeliu, kazkaip vis po biski ju kisu, kisu kol
 prireikia trinti. Huawei telefonai ir plansetes vieni geresniu,
 remontas vienas pigesniu.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----