Tema: Re: dar kartą dėl prekių gražinimo
Autorius: DK
Data: 2019-04-24 10:28:00
Jep, būtent tuo ir motyvavau, todėl paaiškėjus trūkumams kreipiausi dar 
kartą.
Pranešiau, kad kreipsiuosi į VTAT. Gavau atsakymą, kad "nu oki, 
pakentėk, mes ką nors sugalvosime".
Portale claimą irgi jau užpyldžiau.

On 2019-04-18 17:17, Linas Petkevičius wrote:
> O motyvavai, kad su vauceriu sutikai, kai dar nezinojai visu prekes 
> trukumu?
> 
> Jei vistiek siuncia nemotyvuotai, tada cia - 
> https://vtis.lt/portal/#/services/complaint/intro/4
> 
> 
> 
> On 2019-04-18 13:53, DK wrote:
>> Hello,
>>
>> niekad nemaniau, kad susidursiu su tokia situacija, bet visad būna 
>> pirmas kartas:
>> užsakiau dviratį iš sportsdirect.com, gavau. Atsidariau dėžę - 
>> pamačiau, kad šūdinai supakuota, ant rėmo matosi pabraižymai, etc. 
>> Padariau foto, kreipiausi į jų supportą, tie sako - nu jo, sorry, 
>> davai mes tau 20 proc. kompensaciją kaip vaučerį duosim. Nu ok, sutikau.
>> Kitą dieną tą dviratį pradedu surinkinėti ir matau labai fainų dalykų 
>> - trūksta varžtų, priekinių stabdžių, pedalo įsukimo sriegis 
>> sugadintas, nebeįsisuka dešinės pusės pedalas ir t.t. Vien žo tas 
>> dviratis tik nepilnas detalių rinkinys.
>> Rašau jų supportui, o jie man sako - sorry, tu jau sutikai su 
>> vaučeriu, acipisk.
>> Dviratį radau per Lt sportsdirectą, bet gaunasi, kad pirkau iš UK.
>> Man pradžioje nuo VTAT pradėti, ar pas anglus kažkokios atitinkamos 
>> institucijos pradėti?