Tema: Re: dar kartą dėl prekių gražinimo
Autorius: Bronco
Data: 2019-04-18 19:33:53
On 2019-04-18 14:36, DK wrote:
> Na matai, aš pats esu prekybininkas, tai jei žinau, kad sumaliau šūdą 
> (ar gavosi kažkokia nespodiankė dėl mano kaltės), tai ir srebiu jį,

Kartais pardavėjas pats nežino, kurioje grandyje tas "šūdas" nutiko, bet 
nesiaiškinęs sutinka su kompensacija. O kai vėliau pasipila nauji 
priekaištai, tai jis gali pradėti įtariai į pirkėją žiūrėti.

Dažniausiai aiškus, detalus ir sklandus problemos įvardinimas su 
racionaliais pasiūlymais išsprendžia daug potencialių problemų. Parašyk 
dar sykį, jog su kompensacija sutikai žinodamas tik akivaizdų defektą, o 
kitus ir dalių trūkumą aptikai tik pradėjęs surinkinėti dviratį. Taip 
pat pasiūlyk problemos sprendimą, pvz., jog tau atsiųstų nemokamai 
trūkstamas ir defektuotas dalis.

Kai tokį dalyką atlieki korektiškai ir kultūringai, 99% atvejų tai 
suveikia. Nes sunku suprast, kodėl toks didelis prekybininkas tau sako 
"acipisk".