Tema: Re: dar kartą dėl prekių gražinimo
Autorius: Bronco
Data: 2019-04-18 14:29:16
On 2019-04-18 14:10, DK wrote:
> Kam man tas voučeris, jei aš naujam daiktui turiu kažkur ieškoti dalių?
> Galiu palyginti su kokiu notebooku - gauni, išpakuoji - korpusas 
> subraižytas. Perspėji pardavėją, tas sako - nu sorry, mes gal kažkaip 
> blogai supakavom, imk nuolaidą ateities pirkiniams. Ok, žmogus 
> neišdidus, sutinki. Poto bandai įjungt kompą ir matai, kad nėra 
> pakrovimo laido, baterijos, ir matricoj pixeliai išbegioje. Pardavėjas 
> sako - ė, tu gi sutikai su nuolaida. Wtf?
> 

Aš nesakiau, jog jie teisūs, tiesiog apdairus pirkėjas pasitikrina 
viską, visa tai užfiksuoja, paskui pateikia pretenziją.

Dabar situacija tokia, jog tu jau pateikei pretenziją ir jie ją 
patenkino abipusiu sutarimu. Tai tau apsunkins razborkes, jei tu norėsi 
jas pratęsti. Todėl šitą faktą reikia įvertinti prieš priimant sprendimą.

Aš tavo vietoje būčiau iškart reikalavęs prekės keitimo arba refund. Nes 
logiškai mąstant, jei tau tinka subraižytas dviratis, tai kodėl turėtų 
netikti be vieno pedalo ir priekinių stabdžių? Voučerį, juk, išrašė kaip 
koNpensacija...

Trumpiau tariant, tu teisus, bet neapdairus, todėl apsunkinai savo 
teisinę poziciją ir dabar tikrai verta pagalvoti, ar tau pačiam verta su 
jais tąsytis toliau. Bandyk gal gražiuoju, kad bent išsiųstų trūkstamas 
dalis.