Tema: Re: dar kartą dėl prekių gražinimo
Autorius: DK
Data: 2019-04-18 14:10:53
Kam man tas voučeris, jei aš naujam daiktui turiu kažkur ieškoti dalių?
Galiu palyginti su kokiu notebooku - gauni, išpakuoji - korpusas
subraižytas. Perspėji pardavėją, tas sako - nu sorry, mes gal kažkaip
blogai supakavom, imk nuolaidą ateities pirkiniams. Ok, žmogus
neišdidus, sutinki. Poto bandai įjungt kompą ir matai, kad nėra
pakrovimo laido, baterijos, ir matricoj pixeliai išbegioje. Pardavėjas
sako - ė, tu gi sutikai su nuolaida. Wtf?