Tema: Re: dar kartą dėl prekių gražinimo
Autorius: DK
Data: 2019-04-18 14:36:24
Na matai, aš pats esu prekybininkas, tai jei žinau, kad sumaliau šūdą
(ar gavosi kažkokia nespodiankė dėl mano kaltės), tai ir srebiu jį,
kažkaip nesitikėjo, kad TEN aptarnavimas way žemiau nei pas mus.
P.s. Keitimas ar refundinimas netiko, nes dviračio man reikėjo
šiandienai, gimtadienio dovana taip sakant :))