Tema: Re: dar kartą dėl prekių gražinimo
Autorius: Linas PetkeviĨius
Data: 2019-04-18 17:17:31
O motyvavai, kad su vauceriu sutikai, kai dar nezinojai visu prekes trukumu?

Jei vistiek siuncia nemotyvuotai, tada cia - 
https://vtis.lt/portal/#/services/complaint/intro/4



On 2019-04-18 13:53, DK wrote:
> Hello,
> 
> niekad nemaniau, kad susidursiu su tokia situacija, bet visad būna 
> pirmas kartas:
> užsakiau dviratį iš sportsdirect.com, gavau. Atsidariau dėžę - pamačiau, 
> kad šūdinai supakuota, ant rėmo matosi pabraižymai, etc. Padariau foto, 
> kreipiausi į jų supportą, tie sako - nu jo, sorry, davai mes tau 20 
> proc. kompensaciją kaip vaučerį duosim. Nu ok, sutikau.
> Kitą dieną tą dviratį pradedu surinkinėti ir matau labai fainų dalykų - 
> trūksta varžtų, priekinių stabdžių, pedalo įsukimo sriegis sugadintas, 
> nebeįsisuka dešinės pusės pedalas ir t.t. Vien žo tas dviratis tik 
> nepilnas detalių rinkinys.
> Rašau jų supportui, o jie man sako - sorry, tu jau sutikai su vaučeriu, 
> acipisk.
> Dviratį radau per Lt sportsdirectą, bet gaunasi, kad pirkau iš UK.
> Man pradžioje nuo VTAT pradėti, ar pas anglus kažkokios atitinkamos 
> institucijos pradėti?