Tema: Re: Ieškau senų kompiuterių
Autorius: useris
Data: 2018-07-02 18:28:45
Vis dėlto manau, kad kaltas maitblokis.
Duodavo +5 ir vietoj +12 mažiau voltų ir kisdavo, o dabar išvis visur 0.
Išėmiau jį, tai užkniedytas. Iš jo išeina daugiau pasirodo visko (gali būt,
kad į gas plasma ekraną daugiau V duoda nei standartiniai? Kažką mačiau
parašyta).
Reiks pagalvot kaip tas kniedes išardyt ar prie ko kito pajungt, tai kai
atsilaisvinsi lauksiu :)