Tema: Re: Ieškau senų kompiuterių
Autorius: Master
Data: 2018-07-02 13:44:32
> Su tuo perekupas jus mane uzknisote. Nors, kaip supratau is
> susirasinejimo, netikite, kad egzistuoja palydovai ar kosmosas, tai turbut
> jus man neirodysit, kad zeme plokscia, o as jum neirodysiu, kad nesu
> perekupas.

Na tai jus man ir siulete 100 uz viska, o as siuliau tada paziureti kainas
ant ebay
as ebay nesedziu irnesiruosiu ten kazka siuntineti, todel ir nesitikiu gauti
ebay kainu
na bet jei reikia muziejui, tai manau kad reikia ne lauzo, o veikianciu
svariu daiktu, tai mano issaugoti aparatai yra kazkiek dar verti ir tikrai
ne 100 uz viska.

Na tai gerai, prasom pasigirkite, ka jau turite nuo pernai ar per kelis
metus sukaupe savo muziejui ?