Tema:
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-07-02 15:57:26
Man tai "muziejus" kaip tik siejas su pinigų neturėjimu. Ir šiaip -
tikrai neprikišinėju minties, bet dažnai reikia tik džiaugtis, kad gali
atiduot kažkam senienas, kurių kitu atveju nebent EMP norėtu.

Bet šiaip geras biznis turėtu būt :) Gali pats įkelt į ebay savo daiktą
su 5000% antkainiu, tada jį įduodi kaip šaltinį "pažiūrėk kokios kainos".