Tema: Re: Ieðkau senø kompiuteriø
Autorius: useris
Data: 2018-07-02 11:45:06
Ne visi turi vietos tiek metų kažką sandėliuoti :D
Jei žmogus kažką siūlo ir pradeda sakinį "ebay žiūrėjau..." tai beveik
iškart suprantu, kad dealo nebus, nes nusistatys kosminę kainą. Pažiūrėti
realiai parduotų listingų niekam nedašunta.

Ir taip, daug kas tiesiog išmeta ar į perdirbimą atiduoda. Mokyklose būdavo
klasės IBM kompų, skambinau į saviškę, tai jau nebėra, kelios kartos kompų
pasikeitė per tą laiką, bet kartais kokia klava dar išlenda.