Tema: Re: Ieðkau senø kompiuteriø
Autorius: useris
Data: 2018-07-02 11:35:49
Labas,

pries kelis metus neieskojau, mes susirasinejom pernai gruodi. Dar
neatsiuntet Santakos foto ir neparaset, kiek norit uz viska.

Su tuo perekupas jus mane uzknisote. Nors, kaip supratau is susirasinejimo,
netikite, kad egzistuoja palydovai ar kosmosas, tai turbut jus man
neirodysit, kad zeme plokscia, o as jum neirodysiu, kad nesu perekupas.
Idekit prasau irodymu, kad as perekupas, nes ne spejat, o teigiat.

Be to, jei jau norit remtis ebay listingais, tai ziurekit parduotus ir
atminusuokit mokescius, darba paruosti aprasyma, susikurti accounta su
gerais feedback, rizika kad pirkejas iskels case, jei kurjeris sudauzys
siuta ir t.t. Ikelti galima uz bet kokia kaina.

Dalis kolekcionavimo malonumo ateina is to, kad randi uzsilikusiu daktu,
zmogus papasakoja apie juos ir kaina tenkina abi salis. Kaip kokia
medziokle. Ebay bet kada galiu nusipirkti ka nors, nera taip idomu.