Tema:
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-07-02 17:50:14
Gavau, dabar darbų režimas toks, kad net planuot nieko nėr noro. Prie
durų dar batarkei surinktas komplektas diagnozuot mėtos. Šiaip įdomu
būtų ir per daugiau tų kompų praeit. Patart sunku, nes neturi pakankamai
elektronikos žinių :)

Šiaip žiūrėt pradžiai ar maitblokis dirba, ar visos detalės kontaktuoja
(visokie ram čipukai gal nekontaktina). Bioso batarkė greičiausiai
negyva, kai kuriom senovinėm motitinėm nepatiko tai. Elektrolitai gali
būt pradžiūvę, nors ten turbūt dar prieš kiniečiu brokuotą partiją buvo.
Ar CPU ledinis, ar kaista?

MAitblokį gal pakeist išeis, ten turėtu AT standarto laidai būt, bet
vistiek pasitikrink ar voltažai tie.

Beje, mintis - buvo tokios ISA/PCI kortos, kurios mokėdavo POST kodus
matyt (bbž kaip jos veikė). Paieškok ebay kokiam, kiniečiai gal dar
gamina. Kai kuriais atvejais papildys informacija diagnostikai.