Tema: Re: Ieškau senų kompiuterių
Autorius: useris
Data: 2018-06-28 12:59:48
Berlyne buvau kompiuterinių žaidimų muziejuje, tai gana įdomu, galima
pažaisti, padaryta interaktyvių dalykų. Tiesa, man įspūdį paliko ir po
stiklu stovintis Apple II su Wozniako parašu, kai žinau istoriją.

Praktiškai visi eksponatai veikiantys, kai kam gali trūkti kokio laido,
programų, originalių klaviatūrų, pelių, monitorių. PC dažnai trūksta hardų,
gerai būtų to laikmečio talpos sudėti ir surašyti atitinkamas OS.

Noriu nuvalyti, kad atrodytų kaip nauji ir prikelti neveikiančius. Iš
neveikiančių turiu IBM P70, kuris įjungus išleidžia aukšto dažnio
pyptelėjimus ir nerodo daugiau gyvybės ir Atari Mega 4, kuris veikdavo kai
gavau bet vėliau nebesikrovė. Na ir pora Power Macų, kurių analogus turiu ir
veikiančius. Elektronikoje nelabai gaudausi, tai ieškosiu labiau
nusimanančių pagalbos, jei yra mėgėjų pasikrapštyti, susisiekit :)

Įdomu būtų paskaičiuoti visos kolekcijos skaičiavimo pajėgumus ir palyginti
su naujausio iPhone :D