Tema: Re: Unknown (2011)
Autorius: Cube
Data: 2011-06-11 00:48:58
On 2011.06.06 18:21, bat0nas wrote:
> Bent jau aš taip supratau. Todėl man ir pasirodė keista, kodėl sprogdina tą
> vietą, kurioje tas mokslininkas niekaip negalėjo atsirasti.

Kabliukų ten pakankamai, bet va tau užkliuvo kaip tik tos vietos, kur
viskas logiška. Bomba ne kažkur palėpėje, o virš to kambario, kur ir
vyko pobūvis, būtų išsprogdinę visus ten esančius, tiek mokslininką,
tiek princą, o patys žudikai tuo metu būtų kokiu nors pretekstu trumpam
išėję. Ir nuėjo išjungti ne dėl to, kad nusikopijavo, o dėl to, kad
evakuacija prasidėjo, todėl visi jau išėjo ir nebeliko jokio reikalo
sprogdinti. O įrašas, kaip ji padeda bombą, liko, todėl liktų kalta už
visiškai bereikalingą sprogimą. O kadangi mokslininką pribaigti visitiek
reikia, tai pati nuėjo išjunginėti bombos, o tą savo vyrą pasiuntė
dabaigti jau išėjusio mokslininko.