Tema: Re: Unknown (2011)
Autorius: bat0nas
Data: 2011-06-06 18:21:56
Aš supratau kiek kitaip.
Mano versija: Visi turėjo pagalvoti, kad yra kėsinamasi į arabų turtuolį, o
žūti turėjo vokiečių mokslininkas.

Bent jau aš taip supratau. Todėl man ir pasirodė keista, kodėl sprogdina tą
vietą, kurioje tas mokslininkas niekaip negalėjo atsirasti.

Fake žmona pabaigoje sako: "duomenis jau turime (per USB nusikopijavo į savo
netbook'ą), tad nebėra reikalo sprogdinti". Ir nukiūtino disarminti bombos.

Na žodžiu...

"amenox"  wrote in message news:isipd7$g0q$1@trimpas.omnitel.net...

> 2. Filmo pabaigoje bomba turėjo susprogdinti viešbutį (arba bent jau tą
> salę, kuriame buvo princas ir vokiečių mokslininkas). Kurių galų bombą
> reikėjo padėti pastato viršuje vos ne palėpėje, kai renginys vyko salėje.
> Kokių būdu vokiečių mokslininkas ten turėjo atsidurti viršuje, kad būtų
> nužudytas bombos, jei kartais nepavyktų iš jo laptopo paimti duomenų? Ar
> čia filmo klaida ar idėja tame, kad ir samdomi žudikai klysta (parinkdami
> blogą vietą bombai ar per mažai sprogmenų)?

Bomba turėjo susprogdinti ne mokslininką, o ta arabų rėmėją kad nukreipt
dėmesį, o arabas kaip suprantu gyveno viršuj.