Tema: Re: Unknown (2011)
Autorius: amenox
Data: 2011-06-06 17:49:11

"bat0nas" <bullka@gmail.com> wrote in message
news:isht3r$2oe$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiaip filmo idėja gera. Bet, jei po filmo reikėjo man su fėja aiškintis,
> kaip kiekvienas ką supratome, kažkas negerai su filmu :)
>
> SPOILERS
>

> Reikia man truputi išaiškinimų.
>
> 1. Kaip Jorgen'as (tas privatus seklys) suprato, kad tas pagrindinio
> herojo draugas, kuris vyko pas jį į namus - yra blogietis ir kodėl jis
> uždavė klausimą "O kas bus jei jis viską prisimins"? Ar čia reikėjo
> suprasti kad jam tas supratimo atėjo po ilgų ir sunkių seklio pastangų,
> kurių įdėjimo filmas taip ir neparodė (tik kad nuotrauką iš oro uosto
> [...]

Na ten vienas stazi, o kitas buves CZV, kitais žodžiais buvę politiniai
priešininkai, žvalgyboj ten visi viska apie kitus žino. :) Dėl klausimo
nežinau, matyt kažkaip išsiaiškino savais kanalais. :)

> 2. Filmo pabaigoje bomba turėjo susprogdinti viešbutį (arba bent jau tą
> salę, kuriame buvo princas ir vokiečių mokslininkas). Kurių galų bombą
> reikėjo padėti pastato viršuje vos ne palėpėje, kai renginys vyko salėje.
> Kokių būdu vokiečių mokslininkas ten turėjo atsidurti viršuje, kad būtų
> nužudytas bombos, jei kartais nepavyktų iš jo laptopo paimti duomenų? Ar
> čia filmo klaida ar idėja tame, kad ir samdomi žudikai klysta (parinkdami
> blogą vietą bombai ar per mažai sprogmenų)?

Bomba turėjo susprogdinti ne mokslininką, o ta arabų rėmėją kad nukreipt
dėmesį, o arabas kaip suprantu gyveno viršuj.

> 3. Kodėl samdomi žudikai sugalvojo susidoroti su pagrindiniu herojumi
> vietoje to, kad ramiai jam paaiškintų, kad jis prarado atmintį ir kad
> planą toliau vykdo antrininkas (backup planas)?

Jei taip būtų įvykę, nebūtų filmo. Pagrindiniam veikėjui viskas paaiškinama
pradžioj - ką tada filme rodyt? :)