Tema: Re: Statybu draudimas
Autorius: Ostapas
Data: 2009-07-29 17:46:29
tai kad mano atveju daugiau nelabai yra ką draust... Konkrečiai Ergo
taisyklėse apibrėžia:
Neapdraudžiama:
    a) gamybinės paskirties mašinos ir įrenginiai;
    b) mobilūs įmontuojami įrenginiai;
    c) statybos įrankiai;
    d) visų rūšių transporto priemonės;
    e) aktai, brėžiniai ir planai.

Visa kita sunku greitai išnešti, kol per keliolika minučių atvažiuoja
apsaugos tarnyba.
Žinoma, dar draudžiama statytojo civilinė atsakomybė etc, tačiau kiek
procentų statančių sudaro normalias sutartis su statybininkais kurie
GRIEŽTAI laikosi visų technologinių bei saugumo reikalavimų?

--
pax vobiscum