Tema: Re: Statybu draudimas
Autorius: Blinda
Data: 2009-07-29 10:21:43
Vien "isvertimo i zmoniu kalba" nepakanka, reikia tureti pakankama derybine
galia, kad tai ka jie priskyre islygoms ir isimtims jie noretu pakeisti ir
pats zinotum, kad tai tau tikrai aktualu.
Itin svarbu yra vykdyti savo pareigas ivykus draudiminiam ivykiui. Dar labai
senai vienas pazistamas draudimo brokeris sakydavo: "Pavelavai tinkamai
pranesti, tai zinok, kad ismokos nemokes (arba labai sumazins)".