Tema: Re: Statybu draudimas
Autorius: Blinda
Data: 2009-07-29 09:27:03
Stichines nelaimes apdrausi be jokiu bedu, bet vagystes, stiklo duzis,
treciuju asmenu nusikalstama veikla, tai labai sunkiai, nes jie nedraudzia
(labai nenoris drausti) net ir pastato, kuris pastatytas, bet negyvenamas
arba atskiros salygos nuolat negyvenamam (sodyba, sodas). Bet tikrai esu
girdejes, kad zmones susiranda pakankamai pilna draudima ir statybu metu,
iskelia papildomus reikalavimus (signalizacijos ir pan.).