Tema: Re: Statybu draudimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-29 09:29:21
Ir aš domėjausi draudimu, pastebėjau, kad draudimo bendrovės kratosi objektų
kurie draudžiami ne iš "reikalo", bet realiai. Pakalbėjus su įvairių
draudimų kompanijų vadybininkais ir paaiškinus, kad draudimas reikalingas ne
bankui, bet man pačiam, kad atsitikus realiai nelaimei norėčiau gauti realia
išmoka ir tai, kad prieš pasirašant draudimo sutartį ji bus peržiūrėta mano
advokato. Negavau NEI VIENO pasiūlymo :) Žinoma kalbu apie pramonės
objektus, bet manau mintis aiški.