Tema: Re: Statybu draudimas
Autorius: Raulis
Data: 2009-07-29 12:03:08
Nesuprantu, prie ko cai rinka sitame globalizauotame pasaulyje? Jeigu
Lietuvos rinka per maza, tai + drausk Latvijoj, Estijoj, Lenkijoj ir
Vokietijoj. Tik kontoras atidarinek ir agentu samdykis. Dar supratau, kodel
statybines medziagos Lenkijoj pigesnes, bet del draudimo, juolab, kad
lietuviško kapitalo ten mažai ir belikę. Be to, rinkos išsivystymas daug kuo
priklausmo nuo pačių draudimo kompanijų. KAs būtų, jeigu pvz. bankai nebūtų
patys pasiūlę mokėjimo kortelių?