Tema: Re: Statybu draudimas
Autorius: A. L.
Data: 2009-07-29 16:15:55
Na, jeigu namo draudimo atveju normali fransize yra 300-400 Lt, tai statybu
atveju fransize prasideda nuo 1000 Lt ir daugiau.
Pats pagalvok, ar noresi draudimo kompanijai pranesineti apie suduzusiu
plyteliu deze arba suskilusi stiklo paketa? O jeigu ir noresi, tai pats
draudimas kainuos atitinkamai brangiau.
Anyway, svarbu, kad issiaiskinsi ko nori ir nebus taip, kad "sake kad
draudzia nuo visko, o dabar nenori moketi, sukciai visi aplink"
Sekmes,
AL