Tema: Re: Statybu draudimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-29 10:10:54
Žinoma draudžiama ne dėl grožio iki to laiko, kol kas nors neatsitinka, va
tada prasideda dažniausiai "nedraudiminis įvykis" O kai atsisedi ir
paskaitai kas parašyta sutarties smulkiomis raidemis, vaizdelis nekoks, bet
dažniausiai buna post factum.
Dėl to labai svarbu prieš pasirašant sutartį atiduoti teisininkui, kad jis
ją išverstų į žmonių kalbą :)