Tema: Re: renkuosi vejapjove
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-07-02 16:21:40
Važiuoja lengvai, manevringa. Kai žolė sausa, tai gerai prikemša rezervuarą
:) Kai šlapia - šiek tiek sunkiau, bet irgi gerai. Mulčiavimo dar
nebandžiau. Kol variklis šaltas reikia keletą kartų virvutę patraukti kol
variklis užsikuria, o kai pašilo - kuriasi visiškai laisvai.
Kadangi tai mano primoji žoliapjovė, tai negaliu sakyti ar ji geresnė ar
blogesnė už kitas, tiesiog esamiams plotams ji yra tinkama.

Egidijus