Tema: Re: renkuosi vejapjove
Autorius: Evaldas
Data: 2009-07-01 12:51:31
Del veikimo principo sutinku, bet atleisk prie ko cia veikimo principai ?
Tiesiog dauguma detaliu nera unifikuotos ir jas gausi tik gamintojo
atstovaujamuose servisuose. Pamegink suremontuoti koki nors daikta kurio
serviso Lietuvoje nera arba tas servisas skersa dejes ant visu.
Arba kai mano minetu Senuku servisas garantine zoliapjove "remontuoja" visa
sezona. (zinomas ne vienas konkreciai toks atvejis)