Tema: Re: renkuosi vejapjove
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-01 13:42:30
Del serviso tai pritariu tiek evaldui tiek rauliui.
Zoliapjove juk perki ne vienam sezonui, tikiuosi bent 5 maziausiai ja naudotis, o noreciau datempti ir 8-10 metu su ta pacia :) Jie zinoma neatsibos ar nepraturtesiu :) Todel svarbu, kad pasibaigus garantiniam po metu-dveiju galetum nusipirkti atsargine detale be problemu tiek varikliui, tiek paciai zoliapjovei. Yra ten gi nemazai detaliu kurios dyla, gali luzti. Pardedant nuo pjovimo peiliu, surinkimo maisais, baigiant uzvedimo virvute :) Suprantu, kad siandiena ziuredamas zinomesniu brandu, gal permokesiu, bet tikiuosi ateityje tureti maziau poblemu. Butu koks irankis uz 100-200 nesukciau galvos, bet uz 1000 lt nesinori isigyti galvos skausmo :)

T:)