Tema: Re: renkuosi vejapjove
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-01 11:04:04
nu jo visi visada siulo prideti, va cai pridek 100 gausi dar ta, o cai dadejus 300 gausi dar ta, taip istiesu jau nesunku butu prieiti ir iki traktoriuko, nesvarbu, kad su juo neis ant vejos apsisukti :)
Mano poreikiai nera dideli, tereikia pakankamai tvirtai surestos vejapjoves kuri turetu surinkima ir mulciavima. O visi kiti pribumbasai gerai, jei papildomai nereikia primoketi :)

T:)