Tema: Re: renkuosi vejapjove
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-01 13:37:08
Su elektrine pjauna uosveine pas save sodu. Sutinku garsas ne toks ikyrus, ir pjauna be problemu ir lengvesne. Tik matai sodas pas ja nedidelis, kampu mazai, ir lengvai gali pasiekti su laidu visur. Pas save dar isivaizduoju keimo pjovima su elektrine, bet kaip nupjauti kitoje kelio puseje esanti parkeli? Vien kabelio reikes 50 metru maziausiai ("parkelis tai zalia zona kitapus kelio puseje koki 50 m ilgio ir 20 plocio). O dar tampyti kabeli tarp medziu, na niekaip neisivaizduoju.
O jei ziureti pagal kaina, tai tas pats gausis 800-900 pavyktu rasti benzinine nesavaeige.

T:)