Tema: Re: renkuosi vejapjove
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-02 12:50:05
Kadangi pakeliui buvo keli husqvarnos centrai tai i abu ir uzsukau :)
Partneris gerai, gali surasti su galingesniais varikliais, pakankamai placia, ir palyginti nebrangiai. Bet neramina ratukai su palstikinemis ivoremis. Ar jau tikrai toks dideli blogis tai yra? Ir dar partnerio varomas priekis (jei ziureti savaeige) ir sukasi abu priekiniai ratukai kartu, jauciasi stabdymas, jei nenaudoji pavaros.
Toliau apziurejau kelis husqvarnos modelius. Patiko is principo R-145 modelis del savo kainos su visais navarotais. Tik minusas gana siaura 44 cm (bet man tinka nes didelio veintiso ploto nera, bus patogiau sukiotis), ir lyg ir minejo, kad kemsasi surinkimas su slapia zole, o kitur, kad nuimant krepsi krenta zole is jo ir norint vel uzdeti reikia nuvalineti ar kazkas tokio. Nu tipo kazkas nepagalvota neisdirbta iki galo. Bet siaip vilioja kaina - 1300, kintamas greitis, Brigso 190 cm variklis. Gal kas naudojosi ar girdejo atsiliepimu kiek realiai tu problemu su tuo zoles surinkimu ir jo krepsiu :)
ar variantas R-147 modeliukas, kaina panasi - nesiekai 1300, tik palyginus su 145 modeli variklis silpnesnis Brigsas 160 cm ir pastovaus greicio. Tai irgi idomu zinovu (ir ne tik) nuomone ar pakanka tokio variklio. Na kuri is tu dvieju modeliu kuri geriau rinktis?
Aisku visur siulo LC48 serijos, bet tai kaina jos :) virsyja mano kuklu biudzeta, ir tvirtina, kad kainos nenuleis. Bet siaip patiko man jos. Jei ne kaina, arba ne mano galimybes, tai pirkciau tokia. O gal zinote kur galima gauti ju pigiau, nusidereti ar kokia akcija :)

T:)