Tema: Re: renkuosi vejapjove
Autorius: Raulis
Data: 2009-07-01 12:50:32
Pasidalinsiu savo patirtimi. Buvau nusipirkes trimeri is turgaus naudota.
Netrukus sugedo. Pradejau skambineti per visus. Visi imasi taisyti, bet
netyciom pasitiksline, kad ne ju atstovaujamos firmos, sako neeeeee,
nesiimsime Siaip ne taip ikisau visu galu meistriukui. Tai va. Jeigu zinai
dirbtuves, kuriose apsiima taisyti garnatinius ir negarantinius Einhelius ir
tenkina ju darbo sparta bei kokybe, pirk drasiai, niekuo jie labai nesiskira
nuo kitu