Tema: Re: Grandininis pjūklas - ?
Autorius: Sail
Data: 2021-02-12 11:03:55
Ne tu plačiau žiūrėk.

Man pisliava su malkom tai visų pirma sportas, gamta, ir gale mažytis
ekonominis aspektas. T.y. jei tai į pliusą, tada aš nieko prieš
paprakaituoti, tada ir vynas vakare skanesnis, o jei į minusą - nafig
man tas užsiėmimas, jei už jį dar primokėti reikia? Tada geriau dujinio
katilo mygtuką paspausiu.

Su tesla tas pats. Man tai xujova mašina, nes 6 karučiai malkų į
bagažinę netelpa. Tobish man jos už dyką nafig nereikia, nes neatitinka
mano poreikių. Kitiems gal ji kaip tik tai ko reikia.

Su akumuliatoriniu pjūklu tas pats. Netinka jis miške. Dėl savo riboto
resurso, kuris apšokamas mokant krūvą pinigų už laikino veikimo
akumuliatorius. Kitiems gal labai gerai vieną medį nuo kelio traukiant,
mano poreikiai kiti.