Tema: Re: Grandininis pjūklas - ?
Autorius: Spakainas
Data: 2021-02-10 18:02:56
Bliat nu, reikia pjūklo epizodiškai išsinešt kilometro spinduliu aplink
namus (realiai miškuose gyvenu). Va pvz per praeitą snygį išvažiuot
negalėjau iš namų, nes ant keliuko skersai medžių ir šakų privirtę.
Darbavaus kirvuku, užsipi$au. Sugalvojau kad pjūklo reik. Kadangi
naudosiu epizodiškai - man puikiai tinka akumuliatorinis. Reiktų miškus
verst, vienareikšmiškai imčiau benzą. Bet kad nereikia, ir tikiuosi
nereiks - pinigus kitaip užsidirbu.
Elektrinis netinka iš principo.