Tema: Re: Grandininis pjūklas - ?
Autorius: Sail
Data: 2021-02-11 13:31:55
Vienam iš siūlytų video buvo ta kuprinė.

Va jei išsidrožus elektrinį dviratį su tokiais akumuliatoriais (3 vnt po
6Ah, 48 voltai), iš ekonominės pusės viskas jau atrodytų daug daug gražiau.

Būtų įdomus projektas, tik mechaniškai ir techniškai truputį sudėtingas
(reiktų krovimo galimybės neišėmus akumo, tvirtinimas, apsaugos nuo
vagystės).