Tema: Re: Grandininis pjūklas - ?
Autorius: Kesha
Data: 2021-02-10 11:06:37
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz has brought this to us :

> Nauja mada? Verst mišką su manikiūrinėm žirklutėm?

sena mada - išpyzdavoti viską, kas neįprasta ir Tau atrodo nerimta ir
nereikalinga :)
akumuliatoriniai įrankiai turi savo nišą, jei kam netinka, tai netinka,
tai tiek :)

> Į temą: susiradau tiesinį akumuliatorinį iš Lidl.
> Ima visokias smulkmenas (slyva, lazdynas) iki 15 cm diametro. Imtų ir
> daugiau, bet neturėjau ilgesnės geležtės.

turiu aš elektrinį grandininį, turiu mažiuką boch akumuliatorinį, taip
pat teleskopinį šakoms, tai kažkaip nematau nei su vienu jokių
problemų, kiekvienas atlieka savo funkcijas kaip to ir reikia.
Va krūmapjovė-trimeris, tai benzininis, nes ten jau man niekaip su
akumuliatoriniais neišeitų išsiversti :)