Tema: Re: Grandininis pjūklas - ?
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2021-02-10 17:17:54
2021-02-10 11:06, Kesha rašė:

> sena mada - išpyzdavoti viską, kas neįprasta ir Tau atrodo nerimta ir
> nereikalinga :)
> akumuliatoriniai įrankiai turi savo nišą, jei kam netinka, tai netinka,
> tai tiek :)

Ne aš pirmas :)
Yra tokis Bosch EasyCut 12. Va tam tai kliuvo savo laiku :)

> turiu aš elektrinį grandininį, turiu mažiuką boch akumuliatorinį, taip
> pat teleskopinį šakoms, tai kažkaip nematau nei su vienu jokių problemų,
> kiekvienas atlieka savo funkcijas kaip to ir reikia.

Kas man kliuvo - grandininis negali šakos nupjauti taip arti kaip
norėčiau. Nebent pjauni 2 kartus - pirmą kiek toliau ir nuleidi
pagrindinę šakos dalį, antrą - iš apačios / išorės pjauni šakos liekaną.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody