Tema: Re: Grandininis pjūklas - ?
Autorius: Sail
Data: 2021-02-11 08:48:52
Žvenkit kiek norit, bet tokią konfigūraciją generatorius + elektrinis ir
naudoju miške kai triukšmaut nesinori. Pavasarį pvz yra laikas kai dėl
paukščiukų miško pjaut negalima. Tuo tarpu su keturtakčiu generatorium px.

Pirk tu tą akumuliatorinį. Tik klausimas prieš tai ir patarimas - jei
nesi bandęs, pabandyk normalų grandininį, ir tada akumuliatorinį iš
makitos serijos. Tada pirk jei dar patiks.