Tema: Re: Grandininis pjūklas - ?
Autorius: Sail
Data: 2021-02-11 13:02:22
Žostkai taip - vien pjūklo akumas 360 EUR. Kiek man tada malkos kainuos?
Tada pigiau nusipirkti miškavežį su rąstų pristatymu į  kiemą.

O jei rimtai, tai miške turi būti: atėjai - supjovei - parsitempei. Čia
ir dabar. Variantas eiti krauti akumuliatorių vidury proceso nivalit.
Prisipirkti kad užtektų visam procesui - brangu, plius nieks nežino kiek
medžių pjausi ar kokio storio išvers.

Ir mano naudojama sisema daug maž amžina iki kol mechaniškai susidroš.
Akumuliatorius nori nenori, o keisti reikės.