Tema: Re: indoms klausėms deskusėjai
Autorius: Edo
Data: 2021-02-08 15:36:44
Vieta taip. Bet tikrai labai teisinga mintis yra dėl atvestų
komunikacijų - užmiestyje ne vieni naudojo vietines nuotekas (valymo
įrenginius), statė granulinius pečius, nes dujų nebuvo, laukė
šviesolaidžio metus ir pan. Pasijungimas prie atvestų komunikacijų daug
pigiau ir mažiau galvos skausmo. Dėl rekonstrukcijos leidimų nesu
tikras, bet ten man rodos negalima tokio išsiimti jei gyvenamo ploto
prisideda po rekonstrukcijos daugiau negu ketvirtadalis. Jei užtenka
rekonstrukcijos leidimo - tai irgi pliusas. Dar gali būti pliusas, kad į
aplinkos tvarkymą mažiau investuot reikės negu tuščiam sklype.

Minusai - užtrunka ilgiau. Kainuot gali net ir brangiau grynai vien
dėžutės perstatymas. Siurprizų nemalonių gali rasti, tai sunku tikslius
deadline'us susidėliot.

E.