Tema: Re: indoms klausÄ—ms deskusÄ—jai
Autorius: -tas kuris wirshija-
Data: 2021-02-06 20:37:39
1.siltinti reiks vienaip ar kitaip. O deti kokius sustresnius blokelius
geriau termoizoliacine prasme nei plytas su sutrukinejusiu skiediniu.
2.kolukietiskas kamurkes vistiek griausi, langus vsitiek keisi,
rezultate vistiek remontas viduje. Tas pats kas naujas. Dar ir langu
normaliose vietose dadet galesi.
3.keisti vamzdynus=griovimas, kapitalinis perdarymas. Ta darysi vienaip
ar kitaip, perstatydamas nama ka nors naujo inovacisko idet
galesi.+griovimas=pinigai
4.stoga keisi taip ar taip, o jei dar perdarinesi, tai iskaiciuok ir
nuardyma-tai babkes is kisenes
5.mano sodnamio pamatas is plytu, kampas atrodo jau seda. Jei ji
renovuot-vistiek vargt reikes ir pinigus taskyt.
Pliusai renovacijai-biski maziau biurokratijos, biski maziau sugaisto
laiko, nes nestatai is naujo, biski maziau galvosukio, ka daryti su
nugriautomis sienomis.Projektavimas manau irgi butu pinigai, siuo atveju
ju nereiktu.