Tema: Re: indoms klausėms deskusėjai
Autorius: Doxlas
Data: 2021-02-07 11:58:21
Galiu patvirtinti - projektavau ir gavau statybos leidimą sodo namo
rekonstravimui į gyvenamąjį (plotas daugiau nei dukart padidėjo),
rekonstravimui užtenka C klasės (arba ne žemesnės nei buvo esamo statinio).
Tai buvo pasirinktos B klasei tinkamos atitvaros. Dar pliusas - nereikėjo
šiuolaikinės šildymo sistemos, rekuperatoriaus.

"Tomas"  wrote in message news:rvob86$jgg$1@news.omnitel.net...

Aš aišku tingiu STRus skaityti, kokią klasę reikia pasiekti
rekonstruojant ir keičiant paskirtį. Bet jei perki seną gyvenamąjį namą,
jį nugriauni palikdamas pamato fragmentą ir pastatai naują gyvenamąjį
namą integruodamas tą pamato fragmentą (grubiai tariant viena siena turi
būti senos sienos vietoje), tai gauni rekonstrukciją be kliedesinių
reikalavimų energetiniam naudingumui, o ne naują statybą su A+++++++.