Tema: Re: Anga laiptams
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2020-09-17 17:03:02
2020-09-17 15:37, Silencer rašė:
> Ačiū. Kampuotis irgi gera mintis. Tai va būtent dėl tų atkosų aš ir
> noriu tą žiedą padaryt, kad tuos kraštus laikytų. Bandyčiau gražiai
> "nuardyt", kad būtų pro kur betoną supilt iš viršaus (atsekus kur
> armatūra eina manau nebūtų sudėtinga). Tik padaręs tą žiedą jau ardyčiau
> visą angą.

škais taip.
pamūriji arko, iki perdangos apačios palieki 150-250 mm. Armatūra d10 x
3 apačioje, apsauginis sluoksnis 25-30 mm (baseino rūsyje nėra ir
nebus?). Armatūra viršuje (po perdangos plokšte kokie -20 mm) d10 x 2.
Tinklelis per visa ilgį d4 x 150, sulenktas U forma ir pririštas prie
armatūros. Jei rasi kaip sujungti plokštės ir šios sijos armatūras - dar
geriau. Plokštės atrėmimas min 120 mm.

Statai klojinius sijai.

Betoną vistiek maišysi pats, nesigaus geriau C8/10. Pili iki perdangos
viršaus. Patogiausia bus pilti pr 2 skyles sijos galuose, pravibruojant
ir žiūrėt kad neliktų didelių oro kišenių.

Po ~2 savaičių gali nuimti išramstymus ir toliau pjauti angą.

Kadangi nematau grindų konstrukcijos, apie metalo rėmą laiptams nieko
nepasakysiu.
--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody