Tema: Re: Anga laiptams
Autorius: Spakainas
Data: 2020-09-17 15:09:53
Tie "atkosai" man įtartini - gali nelaikyt gembiškai, jeigu
nepriinkaruoti prie tų bėgių normaliai. Gal įpist kokius kampuočius tarp
sienų per visą angos plotį (raudonos linijos)?

Laiptų forma - tai tik be aikštelės tada, ir tai susipiešk normaliai.
AUkštį matuok ne iki perdangos, o nuo 1a grindų paviršiaus iki 2a grindų
paviršiaus, išdalink vienodais tarpais. Įsivertink grindų dangą - laiptų
VISI laipteliai turi būt vienodo aukščio. Pats blogiausias variantas,
kai vienas paskutinis arba pirmas laiptelis yra kitokio aukščio -
nusiverst tikimybė kyla geometrine progresija :)