Tema: Re: Anga laiptams
Autorius: Silencer
Data: 2020-09-17 15:37:58
Ačiū. Kampuotis irgi gera mintis. Tai va būtent dėl tų atkosų aš ir
noriu tą žiedą padaryt, kad tuos kraštus laikytų. Bandyčiau gražiai
"nuardyt", kad būtų pro kur betoną supilt iš viršaus (atsekus kur
armatūra eina manau nebūtų sudėtinga). Tik padaręs tą žiedą jau ardyčiau
visą angą.

O kai daromos elementariai sąramos langams ar durims 10 arba 15 cm
storio, tai kokia armatūra naudojama?