Tema: Re: Anga laiptams
Autorius: Silencer
Data: 2020-09-17 14:58:24
Ačiū už patarimus. U formos ir tikriausiai be aikštelės. Aukštis kažkas
2.60 ir gal vienas laiptas jau gaunasi ant perdangos. Laiptų skaičiuoklė
rodė, kad patogūs laiptai, pabandysiu dar paskaičiuoti.

Tame ir reikalas, kad kitaip neleidžia išplanavimas. Vienoje pusėje yra
durų anga, o kitoje pusėje jau bus per siaura patalpa. Ir gaunasi anga
tik tokių išmatavimų.

Čia tas atvejis kai pats laiptininkas ir pats konstruktorius. Dėje, bet
kitaip neišeina :(