Tema: Re: Anga laiptams
Autorius: Silencer
Data: 2020-09-17 16:21:45
Bet kampuotis aš kaip įsivaizduoju man sumažins angą. Sienelė šiaip 2.30
ilgio. Ir vienam gale turiu 10 cm rezervo, nes ten bus sienelė gipsinė.
Nebent kampuočiai po 5 cm, bet tokie jau per silpni. O jei daryčiau
žiedą, tai išnešti galima toje vienoje pusėje.

Atraminei M15 sienai pamatuką dariau normalų. Net su rezervu. 30 cm
pločio. Virš 1.2 m gylio. Nes grindų dabar visai nėra, tai nebuvo
problemos :)

Dabar baigiu mūryt sienelę ir man liks ~ 20 cm iki perdangos. Tuomet
galvojau lieti žiedą, o tuomet jau ardyti pilnumoje angą.