Tema: Re: Anga laiptams
Autorius: Silencer
Data: 2020-09-17 14:15:45
Ten ne perdangos plokštės, o monolitinė perdanga. Senoviškai daryta,
tikriausiai su bėgiais arba kampuočiais ir armatūra. Kur eina bėgiai
arba kampuočiai matosi iš apačios. Jie pasirems ant naujai statomos
sienelės.

Tokio tipo perdanga -
http://www.konstrukciju-pasaulis.lt/wp-content/uploads/2017/03/k5-1.png
(be viršutinio sluoksnio)

Man tas žiedas iš šonų reikalingas tik prilaikyti pan. 20-30 cm dalį
kuri liks dar iki sekančių bėgių ar kampuočių šonuose.